Niedługo walentynki … oho … już mogę wyobrazić sobie reakcje … panie błogi uśmiech na twarzy … a u panów … powiew grozy … później dzień kobiet … a teraz słychać pomruk … święto z prl-u … Szkoda, że muszą nadejść takie okazje … mrożące krew w żyłach … aby podarować żonie … dziewczynie … koleżance … choć jednego kwiatka … Są dziewczyny, które kwiatków nie lubią … znam takie … No cóż, wtedy trzeba uszanować wolę potencjalnej obdarowanej … choć nie wiem, czy czasami nie warto spróbować … a może tym razem się uśmiechnie … Od dzieciństwa słyszę o tak zwanej mowie kwiatów … albo ich kolorów … Zabawne … bo jak dostaję bukiet … jakoś nie analizuję … ile, jakich i jakiego koloru są kwiaty … no chyba, że jest to czerwona róża od chłopaka … wtedy może być to już zastanawiające … Myślę, że jednak znaleźlibyśmy jeszcze znawców rzeczy …

Według tradycji kolor … różowy oznacza przyjaźni … niebieski … wierność … biały … czystość, niewinność i szczerość … czerwień … miłość … żółty … zazdrość … zielony … nadzieję … pomarańczowy … sympatię … fiolet … smutek …

Z większością się zgadzam, ale … może jako ludzie ćwiczący się w radosnej twórczości sami stworzymy własny kodeks … więc do dzieła …

Różowy … Delikatność to moja natura …

page6

Niebieski … Jestem niezwykły … jak Ty …

page4

Białe … Łagodność i piękno to właśnie ja … zabierz mnie ze sobą …

page1

Czerwony … Popatrz tu … chcę ucieszyć Cię swym widokiem …

page2

Żółty … do mnie woła … Uśmiechnij się i miej fajny dzień …

page7

Zielony … Jestem zachwycający … Ty też …

page8_1

Pomarańczowy … Potrzebujesz energii … pomogę Ci …

page5

Fiolet … Jestem dostojny i wielce strojny … uśmiechnij się …

page3

Myślę, że każdy z nas ma swoje skojarzenia … więc długopis w dłoń i … dobrej zabawy … Mogą przydać się, gdy nie wiemy … co napisać na bileciku … 🙂